Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/923Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Долматова, М. П. | - |
| dc.date.accessioned | 2019-04-04T07:29:16Z | - |
| dc.date.available | 2019-04-04T07:29:16Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.udc | 37.011.32 | - |
| dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/923 | - |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню актуальної проблеми формування естетич- ного досвіду майбутніх учителів-філологів засобами мистецтва слова на заня- ттях з іноземної мови. В ній обґрунтовано педагогічну модель процесу форму- вання естетичного досвіду, яка реалізується через цілеспрямовану організацію роботи з оригінальним художнім текстом як твором мистецтва. У статті визначено сутність та структуру естетичного досвіду студентів, показано результати аналізу науково-теоретичної літератури та констату- вального експерименту, що послужили вихідними даними для розробки педаго- гічної моделі його формування. Автор також вивсітлює освітньо-виховні можливості мистецтва слова, яке може бути освоєне тільки в результаті цілеспрямованого читання й аналізу оригінального іншомовного художнього тексту, емоційного сприйняття його як твору мистецтва; визначає фактори, що сприяють успішності процесу розвитку компонентів естетичного досвіду студентів філологічних факуль- тетів на основі читання оригінальних художніх творів, а саме їхні дидактичні функції. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
| dc.subject | естетичний досвід | uk_UA |
| dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
| dc.subject | художній текст | uk_UA |
| dc.subject | вивчальне читання | uk_UA |
| dc.title | ПЕДАГОГІЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3.pdf | 170 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.