Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/92
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-17T08:51:15Z | - |
dc.date.available | 2018-04-17T08:51:15Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Українська література в загальноосвітній школі. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/92 | - |
dc.description.abstract | У науковому матеріалі розкрито особливості мовної практики школярів під час опрацювання образів-персонажів, яка полягає у використанні словесних засобів різного походження як «точки опертя» для осягнення предмета вивчення. На думку автора, така діяльність має буту підпорядкованою формуванню спеціальних знань та умінь. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | образ-персонаж | uk_UA |
dc.subject | мовна практика | uk_UA |
dc.subject | художня деталь | uk_UA |
dc.subject | характеристика | uk_UA |
dc.subject | аналіз | uk_UA |
dc.title | МОВНА ПРАКТИКА У ПРОЦЕСІ ШКІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МОВНА ПРАКТИКА У ПРОЦЕСІ ШКІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ.doc | 85,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.