Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/92
Назва: | МОВНА ПРАКТИКА У ПРОЦЕСІ ШКІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ |
Автори: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Ключові слова: | образ-персонаж мовна практика художня деталь характеристика аналіз |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Українська література в загальноосвітній школі. |
Короткий огляд (реферат): | У науковому матеріалі розкрито особливості мовної практики школярів під час опрацювання образів-персонажів, яка полягає у використанні словесних засобів різного походження як «точки опертя» для осягнення предмета вивчення. На думку автора, така діяльність має буту підпорядкованою формуванню спеціальних знань та умінь. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/92 |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МОВНА ПРАКТИКА У ПРОЦЕСІ ШКІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ.doc | 85,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.