Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/936
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолуб, Н. М.-
dc.date.accessioned2019-04-04T10:52:05Z-
dc.date.available2019-04-04T10:52:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc371.32:811.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/936-
dc.description.abstractНа сучасному етапі реформування вищої освіти актуальною є проблема підго- товки вчителя-філолога. Вона повинна бути спрямована на розвиток особисто- сті студента, сприяти виробленню в нього професійних компетентностей. Щоб зробити підготовку фахівця до роботи в середніх закладах освіти якісною, його потрібно залучати до співпраці, яка має будуватися на взаємодії учасників навчального процесу. У статті розглянуто актуальне питання активізації пізнавальної діяльності студентів під час проведення лекційних занять, які часто вважають пасивною формою засвоєння знань у вищій школі. Окреслено проблему взаємодії викладача та студентів у процесі лекції-візуалізації, яка передбачає подання лекційного матеріалу за допомогою сучасних інформаційних технологій (СІТ). Акцентовано на перевагах лекції-візуалізації, зокрема на можливості кращого візуального сприйняття теоретичного матеріалу, посиленні інтересу студен- тів до вивчення теми та їхній активній участі в обговоренні проблем, формулю- ванні власних висновків тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectучитель-філологuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.subjectпроблемно-ситуативне завданняuk_UA
dc.titleПРОБЛЕМА ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЛЕКЦІЇ-ВІЗУАЛІЗАЦІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf209,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.