Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/93
Title: | Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору |
Authors: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Keywords: | Сюжет Композиція Хронотоп Подієвий аналіз |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім.М. В. Гоголя |
Abstract: | У цьому посібнику запропоновано теоретико-практичну модель розвитку знань і вмінь студентів-філологів організовувати шкільне вивчення епічних творів крізь призму їх сюжетно-композиційної організації. Автор навчального матеріалу окреслює систему як літературознавчої, так і власне методичної інформації, необхідної для здійснення педагогічного процесу в заданому напрямку. Крім того, посібник уміщує низку вправ, які можна використовувати для формування в майбутніх учителів літератури здатності організовувати дослідницьку діяльність учнів у площині сюжету та композиції художніх творів. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/93 |
Appears in Collections: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору.doc | 744 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.