Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/93
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-17T09:03:41Z | - |
dc.date.available | 2018-04-17T09:03:41Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/93 | - |
dc.description.abstract | У цьому посібнику запропоновано теоретико-практичну модель розвитку знань і вмінь студентів-філологів організовувати шкільне вивчення епічних творів крізь призму їх сюжетно-композиційної організації. Автор навчального матеріалу окреслює систему як літературознавчої, так і власне методичної інформації, необхідної для здійснення педагогічного процесу в заданому напрямку. Крім того, посібник уміщує низку вправ, які можна використовувати для формування в майбутніх учителів літератури здатності організовувати дослідницьку діяльність учнів у площині сюжету та композиції художніх творів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім.М. В. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | Сюжет | uk_UA |
dc.subject | Композиція | uk_UA |
dc.subject | Хронотоп | uk_UA |
dc.subject | Подієвий аналіз | uk_UA |
dc.title | Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору.doc | 744 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.