Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/945
Назва: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ МЕТОДИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВНЗ |
Автори: | Корсунська, Н. О. Мельничук, Л. Ю. Мельничук, О. В. Хоменкова, Л. Ю. |
Ключові слова: | творче мислення проблемне навчання методи педагогіки конвергентне мислення |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Бібліографічний опис: | Психолого-педагогічні методи розвитку творчого мислення для студентів ВНЗ / Н. О. Корсунська, Л. Ю. Мельничук, О. В. Мельничук, Л. Ю. Хоменкова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : наук. журн. / гол. ред. Є. І. Коваленко ; МОН України, Ніжинський держ. ун-т імені Миколи Гоголя. – Ніжин, 2018. – Кн. 3. – С. 108–116 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються психолого-педагогічні методи формування творчого мислення у студентів вищих навчальних закладів. Акцентується увага на різних методах розвитку творчого мислення під час організації навчального процесу для підготовки кваліфікованих кадрів нового типу. Проведені дослідження вка- зують на необхідність створення у ВНЗ України передумов, які всебічно сприяти- муть формуванню творчого мислення та відповідної мотивації у студентів, необхідної у їх подальшій професійній діяльності. Завданням викладача ВНЗ є необхідність врахування економічних змін, пов’язаних із переорієнтацією на ринкові відносини, що супроводжується зростанням потреби у кваліфікованих кадрах нового типу, які вміють ефективно й творчо виконувати поставлені завдання. Показано, що для формування творчого мислення у студентів ВНЗ слід використовувати різні методи проблемного навчання, апробовані в еконо- мічно розвинених країнах. Проведений аналіз діяльності провідних університетів показав, що тісна взаємодія компаній та університетів здатні забезпечити високий рівень науково-дослідних робіт, що сприятиме розвитку творчого по- тенціалу студентів, а також відіграє певну роль у впровадженні нових техноло- гій навчання. На прикладі зарубіжних країн розглянуто шляхи організації навчання та умови його фінансування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/945 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19.pdf | 201,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.