Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/946
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІвашньова, С.В.-
dc.date.accessioned2019-04-04T11:42:44Z-
dc.date.available2019-04-04T11:42:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.046.091.12057: 057.336.3-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/946-
dc.description.abstractУ процесі реалізації експериментальної програми розвитку професійної компе- тентності педагогічного персоналу закладу освіти, яка впроваджується в 20 закладах загальної середньої освіти міста Києва, було виявлено запити щодо супроводу тренерської діяльності після завершення навчання за спеціально розробленою програмою. Крім того, таку необхідність підтвердив моніторинг якості проектування програми розвитку педагогічного персоналу, що актуалізу- вало пошук його оптимальної форми. Аналіз досвіду реалізації тренінгових програм для дорослих професіоналів громадськими організаціями підтвердив припущення щодо ефективності супервізії. Однак відсутність нормативних документів, які регламентують її використання в системі післядипломної педа- гогічної освіти, визначають функції, мету, завдання, форму проведення, вимоги до підготовки супервізора тощо, є комплексною проблемою, яка потребує вирішення як на науковому, так і на законодавчому рівнях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectпіслядипломна педагогічна освітаuk_UA
dc.subjectосвітній тренерuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.titleСУПЕРВІЗІЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТНЬОГО ТРЕНЕРАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf255,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.