Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/949| Назва: | ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
| Автори: | Бобро, А. А. Коваль, Т. В. |
| Ключові слова: | самостійна робота початкова школа молодші школярі |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
| Короткий огляд (реферат): | У статті автори піднімають питання впровадження технології організації самостійної роботи у початковій школі. Актуальність проблеми визначається потребами сучасної школи і завданнями модернізації освіти, що передбачають розвиток самостійної особистості, готової до виконання соціальних ролей у суспільстві. У роботі звернена увага на те, що успішність, ефективність самостійної роботи в процесі навчання багато в чому залежить від шляхів її організації, змісту і характеру завдань, логіки її побудови, джерела знань, взаємо- зв’язку наявних і передбачуваних знань у змісті завдань, якості досягнутих результатів у ході виконання цієї роботи. Акцентовано увагу на методах організації навчальної роботи, які на різному рівні забезпечують пізнавальну самостійність школярів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/949 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 15.pdf | 164,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.