Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/950
Назва: | ВІДХИЛЕННЯ У ПОВЕДІНЦІ ДІТЕЙ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ТА СОЦІАЛЬНА ПРОБЛЕМА |
Автори: | Ющенко, К.О. |
Ключові слова: | поведінка негативні прояви у поведінці дітей |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено низку понять, що складають змістове підґрунтя для розуміння сутності, чинників та етапів у виникненні поведінкових відхилень. Проаналізовано психолого-педагогічні й соціальні детермінанти поведінкових відхилень у дітей, їх причинно-наслідкова природа та механізми ускладнень у межах окреслених етапів. Обґрунтована необхідність здійснення профілактичної роботи та внесення педагогічної корекції у поведінку особистості, яка формується, на всіх рівнях освіти.Ураховуючи результати проведеного дослідження, визначено найбільш поширені негативні прояви у поведінці дітей дошкільного віку. Встановлено доцільність реалізації превентивної складової освітнього процесу у закладах дошкільної освіти, що надасть можливість попередити виникнення ситуатив- них негативних поведінкових проявів та запобігти їх перетворенню у педаго- гічну занедбаність, важковиховуваність та стійкі форми девіантної поведінки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/950 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 211,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.