Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/955
Назва: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ З ХОРЕОГРАФІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ
Автори: Кирилюк, В.М.
Ключові слова: методика роботи з хореографічним колективом
педагог-хореограф
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядаються предмет, завдання та сучасні проблеми мето- дики роботи з хореографічним колективом. Автор звертає увагу на особливості розвитку танцівника в хореографічному колективі, необхідність використання нових освітніх технологій та основні якості, якими має володіти педагог- хореограф. Методика роботи з хореографічним колективом досліджує закономірності та особливості формування, навчання й виховання танцюристів, розробляє й встановлює раціональні методи, прийоми, засоби і форми навчальної діяльності, в ході яких танцюристи отримують систему хореографічних знань і вмінь. Предметом методики роботи з хореографічним колективом є система хореографічної освіти, а саме: зміст, структура, методи і форми організації освітнього процесу. Паралельно досліджується освітня цінність хореографії, її місце та роль у системі хореографічної освіти. Слід зазначити, що діяльність педагога-хореографа в хореографічному колективі передбачає, перш за все, хореографічне навчання і виховання юних танцюристів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/955
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf206,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.