Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/956
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКачалова, Т. В.-
dc.date.accessioned2019-04-04T12:16:51Z-
dc.date.available2019-04-04T12:16:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.1-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/956-
dc.description.abstractУ статті розкрито актуальність дослідження проблеми формування інклюзив- ної культури в системі закладів вищої освіти. Проаналізовано наукові підходи та визначено дефініцію поняття "інклюзивна культура закладу вищої освіти". Також автор узагальнює та конкретизує визначені поняття, що дає йому можливість визначити сутність і структуру інклюзивної культури закладу вищої освіти. Автор обґрунтовує та визначає умови, за яких заклад вищої освіти набуває статусу інклюзивного: створення безбар’єрного архітектурного середовища, тобто пристосувати приміщення для вільного пересування людей з функціо- нальними обмеженнями: встановити пандуси і дверні прорізи відповідно до державних будівельних норм, встановити в аудиторіях допоміжне навчальне обладнання, належним чином облаштувати туалети тощо; створення пози- тивного психологічного мікроклімату; інклюзивна компетенція педагогів. В аспекті формування інклюзивної культури в системі вищої освіти автор виділяє інклюзивні цінності освіти, які визначають нову парадигму освітніх відносин, орієнтують на гуманістичний характер самої освіти та полягають у восьми принципах інклюзивної освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectстудент з інвалідністюuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectінклюзивна культураuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КУЛЬТУРИ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf227,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.