Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/965
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвієнко, С. І.-
dc.date.accessioned2019-04-15T07:33:50Z-
dc.date.available2019-04-15T07:33:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc373.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/965-
dc.descriptionРассмотрены современные подходы к воспитанию у детей старшего дошкольного возраста трудолюбия как личностного качества, которое способно определять жизненную и профессиональную успешность человека в будущем. Раскрыты подходы ученых к сущности понятия «трудолюбие» и рассмотрен его компонентный состав. Указано, что период старшего дошкольного детства является особенно важным для личностного развития ребенка, формирования базиса личностных качеств, к которым относится и трудолюбие. Проанализировано содержание действующих программ дошкольного образования, что дало возможность выяснить, насколько этот вид детского труда сохраняет свой потенциал по воспитанию у старших дошкольников трудолюбия.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито підходи науковців до сутності поняття «працелюбність» та розглянуто його компонентний склад. Зазначено, що період старшого дошкільного дитинства є особливо важливим для особистісного розвитку дитини, формування базису особистісних якостей, до яких належить і працелюбність. Проаналізовано зміст чинних програм дошкільної освіти, що надало можливість з’ясувати, наскільки цей вид дитячої праці зберігає свій потенціал щодо виховання в старших дошкільників працелюбності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрацелюбністьuk_UA
dc.subjectхудожня працяuk_UA
dc.titleВиховання працелюбності в дітей старшого дошкільного віку в процесі занять художньою працеюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.