Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦінько, С.В.-
dc.date.accessioned2019-04-18T07:36:23Z-
dc.date.available2019-04-18T07:36:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.147-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/968-
dc.description.abstractУ статті закцентовано увагу на методиці підготовки майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями. У "Методичних рекомендаціях щодо викладання української мови у 2018/2019 навчальному році" зазначено: "Сучасні соціокультурні умови, інтеграція української освіти в європейський контекст зумовлює введення до навчальних програм такого виду письмових робіт, як есе, спрямованого на активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів, підвищення в них інтересу до навчання предмета, розвиток особистості, критичного мислення, лінгвокреативності". Вирішення цих завдань потребує творчої праці викладача, такої побудови практичних занять, яка б сприяла підготовці кваліфікованого фахівця, здатного до самоосвіти й самовдосконалення протягом життя.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectесеuk_UA
dc.subjectрозвиток мовленняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка фахівцівuk_UA
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ СЛОВЕСНОСТІ ДО НАПИСАННЯ ЕСЕ З УЧНЯМИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.pdf203,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.