Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/978
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМогильна, Р. Я.-
dc.contributor.authorБілоусова, Н. В.-
dc.date.accessioned2019-04-18T08:02:07Z-
dc.date.available2019-04-18T08:02:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc37.016: 811.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/978-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні положення формування навички швидкого читання, охарактеризовано основні методи, що дозволяють збільшити від- соток інформації, яка залишається у пам’яті людини після прочитання тексту. Наголошено на тому, що швидкість, яка є максимальною і при якій можна повноцінно засвоювати прочитане, не може перевищувати 1000 слів. Також підтверджується думка про те, що швидкість читання слід оцінювати в знаках, які людина може прочитати за одну хвилину, при цьому розуміючи зміст тексту. Виділено вимоги до педагога, який прагне навчити дитину читати швидко. Окрему увагу приділено факторам, що можуть свідчити про низький рівень швидкочитання: низький словниковий запас, артикуляція, повернення до попередніх речень чи рядків. Окреслено низку вправ, які дозволяють сформувати навички швидкого читання: скоромовки, складання слів з половинок, ігри "Знайди слово", "Магазин", "Комп’ютер", "Співаймо пісеньку", "Варварі до пари", "Поле чудес", перегляд сторінки, читання лише приголосних літер, чистомовки, складання анаграм.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectшвидкочитанняuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectтекстuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ НАВИЧКИ ШВИДКОЧИТАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf282,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.