Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/981
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ЛІТЕРАТУРНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ УМІНЬ АНАЛІЗУВАТИ ОБРАЗИ-СИМВОЛИ |
Автори: | Іващенко, А.С. |
Ключові слова: | спостереження образ-символ художній текст формування вмінь |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено роль літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи на уроках української літератури. Автор розкриває особливості спостереження над образами-символами та розглядає його як один із методів лінгвістичного аналізу, подає орієнтовний поетапний алгоритм вироблення в учнів відповідних умінь і навичок. У статті визначено основні етапи формування в старшокласників спеціальних знань та вмінь, необхідних для аналізу образів-символів. Подано теоретичне обґрунту- вання ефективної інтерпретації художніх творів у процесі спостереження над образно-символічними утвореннями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/981 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 161,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.