Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/987
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, Г.В.-
dc.date.accessioned2019-04-18T08:30:44Z-
dc.date.available2019-04-18T08:30:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc372.882:821.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/987-
dc.description.abstractУ статті висвітлено результати аналізу чинних програм з української літе- ратури для 10–11 класів щодо вивчення літератури українського постмодер- нізму. Проаналізовоно текстовий матеріал підручників для 10–11 класів за такими аспектами, як теоретико-літературна база вивчення літератури постмодернізму, методична частина вивчення літератури постмодернізму, значення художніх текстів для формування знань в учнів старшої школи про постмодернізм, наявність відомостей культурологічного характеру в рамках європейського постмодернізму. Подано результати констатувального зрізу, що проводився в Сумській та Чернігівській областях, стосовно стану сфор- мованості у вчителів та старшокласників теоретичних відомостей щодо ознак літератури постмодернізму, письменників репрезентантів та їх творів. Аналіз анкет вчителів-словесників дає підстави вважати, що література українського постмодернізму є цікавою для вчителів, вони орієнтуються в теоретичному матеріалі та ознайомлені з творчістю письменників-репрезен- тантів. Усе назване вище дозволяє зробити висновок про необхідність забезпе- чення вчителів словесників літературознавчими, культурологічними та мето- дичними матеріалами, які покращать ефективність вивчення літератури постмодернізму.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectлітература постмодернізмуuk_UA
dc.subjectнавчальні програмиuk_UA
dc.subjectсформованості знань і вміньuk_UA
dc.titleСУЧАСНИЙ СТАН ШКІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ ПОСТМОДЕРНІЗМУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf218,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.