Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/990
Назва: | КОГНІТИВНО-ДИСКУРСИВНИЙ ПІДХІД У ЛІНГВОМЕТОДИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ |
Автори: | Каліш, В.А. |
Ключові слова: | дискурс концепт когнітивно-дискурсивний підхід комунікативна компетенція |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушено проблему застосування когнітивно-дискурсивного підходу в процесі засвоєння майбутніми учителями української мови та літератури лінгвістичних курсів, зокрема сучасної української мови. Когнітивно-дискурсивний напрям у лінгвістиці зорієнтований на визначення способів репрезентації ментального світу людини в мові, розгляд мови як універсального засобу концептуалізації дійсності, на формування комунікативної компетенції мовця й адресата. На сучасному етапі лінгвістика активно оперує новітніми термінами й кате- горіями, використовує специфічні методи дослідження мовного масиву, якими відповідно до вимог шкільної лінгводидактики мають оволодіти студенти- філологи в процесі засвоєння нормативних або спеціальних курсів, зокрема: дискурс, мовленнєва подія, мовленнєва ситуація, мовленнєвий акт, мовленнєва тактика, породження, функціонування, сприйняття дискурсу, типологія дискур- су, концепт, концептуальний аналіз, концептуальна й мовна картини світу тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/990 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | 178,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.