Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/992
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВождаєнко, А.В.-
dc.date.accessioned2019-04-18T08:40:54Z-
dc.date.available2019-04-18T08:40:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc372.882:821.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/992-
dc.description.abstractУ статті аналізуються й розглядаються теоретичні засади аксіологічного аспекту вивчення лірики в старших класах. Подано приклад аналізу програмової поезії та поезії позакласного читання, де увагу акцентовано на формуванні в старшокласників ціннісних орієнтирів. Показано тенденції розвитку ціннісних орієнтацій учня під час вивчення ліричних творів. Завдання вчителя-словесника на уроках української літератури показати ціннісні орієнтири суспільства крізь призму художніх творів, біографій письмен- ників, напрямів і течій літератури. Світ цінностей різноманітний. Він охоплює матеріальні й духовні, соціальні й політичні, естетичні та етичні цінності. Аксіологія – в літературознавстві й мистецтвознавстві – учення про художні цінності. Р. Гром’як зазначає, що в основі розуміння природи художніх цінностей літературознавці розробляють теорію літературної критики, сприймання та інтерпретації творів літера- тури, їх функціонування серед різних читацьких кіл. Лірика, яка виражає думки й почуття людини, містить значний педагогічний потенціал для емоційного сприймання читачем художньо виражених цінностей, їх аналізу та індивідуальної інтеріоризації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectаксіологіяuk_UA
dc.subjectлюдинобіосфероцентричний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА ПРАКТИКА АКСІОЛОГІЧНОГО ПРОЧИТАННЯ ПОЕЗІЇ В СТАРШІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf207,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.