Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1017
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Солошич, І. О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-02T10:54:06Z | - |
dc.date.available | 2019-07-02T10:54:06Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 354:332.834 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1017 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто передумови виникнення й розвитку ідеї формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів. Теоретичний аналіз проблеми дозволив сформулювати визначення поняття "розвиток науково-дослідницької компетентності майбутнього фахівця- еколога". Ґрунтуючись на результатах досліджень, зроблено аналіз розвитку міжнародної природоохоронної освіти. Визначено етапи становлення і розвитку організації науково-дослідницької роботи у вищих навчальних закладах України. Здійснено аналіз Галузевих стандартів вищої освіти України за напрямами підготовки "Екологія" та "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування" щодо розвитку ідеї формування науково- дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів. На основі Галузевого стандарту вищої освіти України, прийнятого у 2011 р., подано базові знання фундаментальних розділів, здатність їх використовувати, абревіатуру загальнонаукових компетенцій, які є фундаментом формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів. У результаті аналізу наукових праць, присвячених компетентнісному підходу визначено значення загальнонаукових компетенцій фахівці-еколога: фундамен- тальні знання в обсязі, необхідному для освоєння і використання професійних дисциплін в обраній професії; розуміння значущості природничо-наукових знань у НДД й особистісного розвитку; здатність використовувати знання з природничих наук для вирішення науково-дослідницьких професійних завдань; готовність і здатність оцінювати свої професійні дії, підвищувати свій професійний рівень, творчо мислити. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | формування | uk_UA |
dc.subject | науково-дослідницька компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці-екологи | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.title | ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ Й РОЗВИТКУ ІДЕЇ ФОРМУВАННЯ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ЕКОЛОГІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20.pdf | 214,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.