Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1030
Title: | КЕРОВАНА САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ |
Authors: | Абрамович, А. М. Чувакова, Т. Г. |
Keywords: | самостійна робота самостійна діяльність студенти-філологи вимоги до самостійної роботи |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті розглядаються питання організації проведення та контролю самостійної роботи студентів-філологів. Зазначено, що керована самостійна робота студентів є домінуючою формою навчання у сучасному вищому навчаль- ному закладі. Це зумовлено особливостями кредитно-модульного навчання та вимогами сучасного суспільства до професійного самовдосконалення упродовж життя. Визначено рівні виконання самостійної роботи, її форми, чинники її успішного здійснення, труднощі, які можуть виникати у студентів. Проаналізо- вано вимоги, за якими самостійна робота студентів сприятиме поглибленню набутих знань та формуванню вмінь працювати як індивідуально, так і в колективі. Виділено особливості самостійної діяльності студентів в поза- аудиторній роботі, які сприяють розвитку дослідницьких навичок, навичок самоосвіти і професійного становлення. Наведено приклади творчих завдань, які можуть бути використані при викладанні практичного курсу іноземної мови. Зазначено важливість правильної організації самостійної роботи, яка сприяти- ме розвитку навичок самоконтролю та самокорекції. Розглянуто основні функції та види контролю самостійної роботи, які є найбільш поширеними та доцільними при перевірці такої діяльності. Проаналізовано гнучкі підходи до різноманітних форм та методів контролю виконання самостійної роботи з урахуванням навчального досвіду студентів. Зазначено ефективність само- контролю й об’єктивного самооцінювання своєї діяльності самими студентами під час проведення заняття. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1030 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.