Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1035
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Віннікова, Л. Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-02T11:39:44Z | - |
dc.date.available | 2019-07-02T11:39:44Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 378:61(410)"190" | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1035 | - |
dc.description.abstract | Медична реформа 1946 р. та стрімкий прогрес медичної науки із запрова- дженням новітніх технологій (стовбурові клітини, штучне запліднення, трансплантація органів) обумовили необхідність зміни системи відносин лікаря та пацієнта, а також сприяли виникненню багатьох етичних питань у межах взаємодії лікаря та пацієнта. В статті проаналізовані основні події гуманізації медичної освіти в медичних школах Великої Британії у ХХ сторіччі, пов’язані із впровадженням стандартів соціальної медицини, змінами системи вищої освіти Великої Британії та науковими відкриттями. Автором наведені основні напрямки гуманізації, описано головні недоліки та проблеми гуманізації. Стаття містить погляди різних учених на доцільність та ефективність гуманізації медичної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | гуманізація | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | медичні школи Великої Британії | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ГУМАНІЗАЦІЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В МЕДИЧНИХ ШКОЛАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ В XX СТОРІЧЧІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
38.pdf | 172,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.