Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1038
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самаріна, С. І. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-02T11:46:26Z | - |
dc.date.available | 2019-07-02T11:46:26Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 376.37 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1038 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито історико-педагогічний аспект становлення і розвитку логоритмічного виховання дітей. Визначено основні передумови зародження логоритміки на основі музично-ритмічного виховання Е. Жак-Далькроза, окреслено етапи розвитку логоритміки як науки, що передбачає використання системи ритмічного, словесно-ритмічного та музично-ритмічного виховання у роботі з дітьми, що мають мовні порушення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | логоритміка | uk_UA |
dc.subject | музично-ритмічне виховання | uk_UA |
dc.subject | здоров’язберігаючі технології | uk_UA |
dc.subject | мовні порушення | uk_UA |
dc.title | ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ЛОГОРИТМІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
41.pdf | 189,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.