Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамаріна, С. І.-
dc.date.accessioned2019-07-02T11:46:26Z-
dc.date.available2019-07-02T11:46:26Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc376.37-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1038-
dc.description.abstractУ статті розкрито історико-педагогічний аспект становлення і розвитку логоритмічного виховання дітей. Визначено основні передумови зародження логоритміки на основі музично-ритмічного виховання Е. Жак-Далькроза, окреслено етапи розвитку логоритміки як науки, що передбачає використання системи ритмічного, словесно-ритмічного та музично-ритмічного виховання у роботі з дітьми, що мають мовні порушення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectлогоритмікаuk_UA
dc.subjectмузично-ритмічне вихованняuk_UA
dc.subjectздоров’язберігаючі технологіїuk_UA
dc.subjectмовні порушенняuk_UA
dc.titleІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ЛОГОРИТМІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41.pdf189,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.