Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1056
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолкова, Л. В.-
dc.date.accessioned2019-07-03T08:33:16Z-
dc.date.available2019-07-03T08:33:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc378.026-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1056-
dc.description.abstractУ статті доведено важливість формування іншомовної комунікативної компетенції у контексті професійної підготовки майбутніх фахівців, розгляда-ються умови ефективної реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови. У статті висвітлюються проблеми, пов’язані із різними метода-ми та прийомами реалізації комунікативно орієнтованого навчання. Особливого значення набуває комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення іноземних мов, який базується на тому, що процес навчання є моделлю комунікації. Розгляда-ються основні принципи його реалізації як комунікативного методу навчання мовленнєвої діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectіншомовна комунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.titleКОМУНІКАТИВНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf375,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.