Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1062
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дубровська, Л. О. | - |
dc.contributor.author | Дубровський, В. Л. | - |
dc.contributor.author | Долматова, М. П. | - |
dc.contributor.author | Єрмак, К. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-03T09:08:16Z | - |
dc.date.available | 2019-07-03T09:08:16Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 371 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1062 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано процес спільної діяльності учителя і учнів, спрямо-ваний на активізацію пізнавальної діяльності молодших учнів шляхом засто-сування дидактичних ігор. Автори характеризують дидактичні ігри, що стимулюють загальний особистісний розвиток школярів, поєднують навчаль-ний зміст з ігровим задумом і діями, вимагають від вчителя майстерного педагогічного керівництва, якісної підготовки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | пізнавальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | особистісний розвиток | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | дидактична гра | uk_UA |
dc.title | МІСЦЕ І РОЛЬ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19.pdf | 363,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.