Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1068
Title: | ЗВ’ЯЗОК МІЖ ПСИХІЧНИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ТА ЇХ ТИПАМИ ІНТЕЛЕКТУ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ |
Authors: | Шевченко, С.І. Халимон, І. Й. |
Keywords: | множинний інтелект типи інтелекту психічні особливості молодших школярів |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | Стаття присвячена дослідженню теорії множинного інтелекту Г. Гарднера, згідно якої існує вісім типів інтелекту: лінгвістичний (вербальний), музичний, логіко-математичний, візуально-просторовий, кінестетичний, внутрішньо-особистісний, міжособистісний, натуралістичний. Завдання дослідження: 1) до-слідити зв’язок між розвитком психічних процесів молодших школярів та їх домінуючими типами інтелекту у процесі навчання іноземної мови; 2) розробити комплекс вправ, спрямований на розвиток різних типів інтелекту учнів 4-х класів загальноосвітніх шкіл. Висновки на основі результатів дослідження полягають у тому, що: 1) деякі психічні характеристики молодших школярів сприяють як розвитку іншомовної комунікативної компетентності, так і формуванню різних типів інтелекту; 2) завдання вчителя – ідентифікувати домінуючий тип інтелекту кожного учня та організувати навчання таким чином, щоб вплинути на інші типи інтелекту, тим самим викликати в учнів індивідуальний навчальний резонанс; 3) запропонований комплекс вправ може бути адаптованим відповідно до потреб певної групи учнів. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1068 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.