Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1081
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАшихміна, Н. В.-
dc.date.accessioned2019-07-04T07:59:28Z-
dc.date.available2019-07-04T07:59:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc378.637.016:78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1081-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему формування музично-стильових уявлень май-бутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки. Визначено сутність і компонентну структуру означеного феномена. Зокрема, з’ясовано, що музично-стильовими уявленнями студента мистецько-педагогічного вишу є особливі утворення в музично-естетичній свідомості особистості майбут-нього фахівця, які зумовлюють виникнення певних художніх образів під впливом стильового різноманіття музичних творів і досвіду їх інтерпретації та усвідом-лення. Структуру музично-стильових уявлень складають музично-ціннісний, художньо-когнітивний і діяльнісно-практичний компоненти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectмузичний стильuk_UA
dc.subjectмузично-стильові уявленняuk_UA
dc.subjectмузично-ціннісний компонентuk_UA
dc.subjectдіяльнісно-практичний компонентuk_UA
dc.titleСУТНІСТЬ І КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА МУЗИЧНО-СТИЛЬОВИХ УЯВЛЕНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf375,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.