Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогданович, В. В.-
dc.date.accessioned2019-07-04T08:01:38Z-
dc.date.available2019-07-04T08:01:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc378.091.12-051:373.3:37.015.31:78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1082-
dc.description.abstractУ статі визначено та частково розкрито етапи підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів. Зосе-реджується увага на історії становлення культури як такої, починаючи з часів Київської Русі і закінчуючи ХХ століттям. Зазначено, що пісня є одним з початків музично-естетичного виховання нації, пісня супроводжує все життя людини, її трудову діяльність, громадське й особисте життя, відображає світогляд. Згадується про обрядовість, побутові та календарні пісні. Пам’ятки літе-ратури, живопису, музики та інших видів мистецтва свідчать про виняткову оригінальність культури Київської Русі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectКиївська Русьuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.titleНАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ЕТАПІВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf380,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.