Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1082
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богданович, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T08:01:38Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T08:01:38Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 378.091.12-051:373.3:37.015.31:78 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1082 | - |
dc.description.abstract | У статі визначено та частково розкрито етапи підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів. Зосе-реджується увага на історії становлення культури як такої, починаючи з часів Київської Русі і закінчуючи ХХ століттям. Зазначено, що пісня є одним з початків музично-естетичного виховання нації, пісня супроводжує все життя людини, її трудову діяльність, громадське й особисте життя, відображає світогляд. Згадується про обрядовість, побутові та календарні пісні. Пам’ятки літе-ратури, живопису, музики та інших видів мистецтва свідчать про виняткову оригінальність культури Київської Русі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | Київська Русь | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.title | НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ЕТАПІВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 380,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.