Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВан, Яюєци-
dc.date.accessioned2019-07-04T08:04:00Z-
dc.date.available2019-07-04T08:04:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc371.134-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1083-
dc.description.abstractСтаттю присвячено вивченню сутності поняття поліхудожнього світогляду. Висвітлюються соціально-культурні чинники модифікації фахової діяльності сучасного вчителя музики. Доведено необхідність усвідомлення змісту понять, що складають категоріально-понятійний тезаурус досліджуваної проблеми. Сутність поняття світогляду як базової категорії розглядається крізь призму сучасної освітньої парадигми. Наведено визначення поняття поліхудожнього світогляду, виділено основні аспекти процесу його формування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectсвітоглядuk_UA
dc.subjectполіхудожній підхідuk_UA
dc.subjectкультурні цінностіuk_UA
dc.subjectдуховністьuk_UA
dc.titleПОНЯТІЙНИЙ ТЕЗАУРУС ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПОЛІХУДОЖНЬОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf360,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.