Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1084
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергунова, В. С.-
dc.date.accessioned2019-07-04T08:05:49Z-
dc.date.available2019-07-04T08:05:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc378.016:78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1084-
dc.description.abstractУ статті дається характеристика поняття "досвід" у філософському, психо-логічному та педагогічному аспектах. Розглядається специфіка досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва. Наголошено, що теоретико-методологічну основу формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва складають філософські положення щодо феномену досвіду як основи пізнання дійсності, сутності мистецтва як специфічної форми суспільної свідомості; ролі естетичного ставлення до дійсності у формуванні особи-стості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectдосвідuk_UA
dc.subjectестетичне ставленняuk_UA
dc.subjectмузичне сприйманняuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf453,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.