Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1090
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рахманова, О. К. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T08:16:33Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T08:16:33Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 37.091.3:78 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1090 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена темі актуалізації інтегрованих уроків музичного мистецт-ва в теорії і художній практиці педагогічної освіти. У статті розглядаються основні складові частини поняття феномену інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу. Зокрема, увагу сконцентровано на характерних особли-востях художньо-творчої синестезійності як полімодального явища, що проявляється в художній культурі, насамперед, як тенденція синтезу та інтеграції різних видів мистецтва, прояву в мистецтві нових синтетичних форм, що призводить до становлення принципово нового типу культури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | синестезія | uk_UA |
dc.subject | художньо-творча синестезійність | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | інтегрований урок музичного мистецтва | uk_UA |
dc.title | ХУДОЖНЬО-ТВОРЧА СИНЕСТЕЗІЙНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ МИСТЕЦТВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 369,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.