Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1090
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРахманова, О. К.-
dc.date.accessioned2019-07-04T08:16:33Z-
dc.date.available2019-07-04T08:16:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc37.091.3:78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1090-
dc.description.abstractСтаття присвячена темі актуалізації інтегрованих уроків музичного мистецт-ва в теорії і художній практиці педагогічної освіти. У статті розглядаються основні складові частини поняття феномену інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу. Зокрема, увагу сконцентровано на характерних особли-востях художньо-творчої синестезійності як полімодального явища, що проявляється в художній культурі, насамперед, як тенденція синтезу та інтеграції різних видів мистецтва, прояву в мистецтві нових синтетичних форм, що призводить до становлення принципово нового типу культури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectсинестезіяuk_UA
dc.subjectхудожньо-творча синестезійністьuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectінтегрований урок музичного мистецтваuk_UA
dc.titleХУДОЖНЬО-ТВОРЧА СИНЕСТЕЗІЙНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ МИСТЕЦТВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf369,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.