Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1091
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуденко, О. Ф.-
dc.date.accessioned2019-07-04T08:18:10Z-
dc.date.available2019-07-04T08:18:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc371.372.002-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1091-
dc.description.abstractМетою статті є дослідження основних віх розвитку загальної музичної освіти, зокрема фактів спадкоємності й наступності у розвитку методичних аспектів музичного навчання та ґенези музично-педагогічного новаторства, що має вплив на сучасні тенденції розвитку загальної музичної освіти. Обґрунтовано необхідність збагачення певними новими надбаннями вже існу-ючих методик, коли поступове введення "нового" відбувається на тлі кращого та доцільного "старого". З’ясовано, що наступність і спадкоємність повинні бути логічно пов’язаними на всіх рівнях педагогічного процесу в системі загальної естетичної освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectзагальна музична освітаuk_UA
dc.subjectрозвиток, спадкоємність, наступністьuk_UA
dc.subjectмузичне навчанняuk_UA
dc.subjectмузично-педагогічне новаторствоuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ: НАСТУПНІСТЬ І СПАДКОЄМНІСТЬuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf366,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.