Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1095
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ван, Чжун | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T08:25:16Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T08:25:16Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 378.016:78-051:37.015.31 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1095 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання організації шкільних музичних ансамблів. Розглянуто завдання, які постають перед майбутнім керівником самодіяльного музичного ансамблю, які полягають: в організації творчого колективу на засадах визначення далеких та близьких цілей сумісної музично-навчальної й концертної діяльності, налагодження творчих міжособистісних стосунків між учасниками ансамблю; зацікавленні учнів музикуванням, можливістю їх самореалізації, переживанням задоволення від сумісної музично-виконавської діяльності; виховання відповідального ставлення учасників ансамблю до свого внеску в процес колективного музикування, збагачення досвіду сприйняття творів різних стилів і напрямів; формування оцінно-смакового ставлення до різних феноменів сучасного музичного буття. Увага приділяється проблемам розширення соціально-культурних зв’язків між школою та закладами музично-естетичного виховання, родиною і оточенням школярів. Визначено структуру підготовки студентів до керівництва ансам-блевим музикуванням школярів в єдності мотиваційно-аксіологічного, методико-когнітивного, комунікативно-діяльнісного, менеджерсько-креативного, іннова-ційно-технологічного компонентів. Схарактеризовано педагогічні умови, за яких уможливлюється досягнення май-бутніми керівниками шкільних ансамблів фахового універсалізму: посилення міждисциплінарних зв’язків між предметами виконавського, музично-теоретич-ного та методичного циклів; оволодіння студентів узагальненими способами самоосвіти й самовдосконалення; розширення змісту фахової підготовки студентів у галузі менеджменту творчого колективу та застосування сучас-них інноваційних технологій задля організації діяльності шкільних музичних ансамблів | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | вчитель музики | uk_UA |
dc.subject | ансамблеве музикування | uk_UA |
dc.subject | підготовка керівника музичного ансамблю | uk_UA |
dc.title | СПЕЦИФІКА І ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО КЕРІВНИЦТВА АНСАМБЛЕВИМ МУЗИКУВАННЯМ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 549,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.