Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1095
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВан, Чжун-
dc.date.accessioned2019-07-04T08:25:16Z-
dc.date.available2019-07-04T08:25:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc378.016:78-051:37.015.31-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1095-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання організації шкільних музичних ансамблів. Розглянуто завдання, які постають перед майбутнім керівником самодіяльного музичного ансамблю, які полягають: в організації творчого колективу на засадах визначення далеких та близьких цілей сумісної музично-навчальної й концертної діяльності, налагодження творчих міжособистісних стосунків між учасниками ансамблю; зацікавленні учнів музикуванням, можливістю їх самореалізації, переживанням задоволення від сумісної музично-виконавської діяльності; виховання відповідального ставлення учасників ансамблю до свого внеску в процес колективного музикування, збагачення досвіду сприйняття творів різних стилів і напрямів; формування оцінно-смакового ставлення до різних феноменів сучасного музичного буття. Увага приділяється проблемам розширення соціально-культурних зв’язків між школою та закладами музично-естетичного виховання, родиною і оточенням школярів. Визначено структуру підготовки студентів до керівництва ансам-блевим музикуванням школярів в єдності мотиваційно-аксіологічного, методико-когнітивного, комунікативно-діяльнісного, менеджерсько-креативного, іннова-ційно-технологічного компонентів. Схарактеризовано педагогічні умови, за яких уможливлюється досягнення май-бутніми керівниками шкільних ансамблів фахового універсалізму: посилення міждисциплінарних зв’язків між предметами виконавського, музично-теоретич-ного та методичного циклів; оволодіння студентів узагальненими способами самоосвіти й самовдосконалення; розширення змісту фахової підготовки студентів у галузі менеджменту творчого колективу та застосування сучас-них інноваційних технологій задля організації діяльності шкільних музичних ансамблівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectвчитель музикиuk_UA
dc.subjectансамблеве музикуванняuk_UA
dc.subjectпідготовка керівника музичного ансамблюuk_UA
dc.titleСПЕЦИФІКА І ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО КЕРІВНИЦТВА АНСАМБЛЕВИМ МУЗИКУВАННЯМ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf549,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.