Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1098
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мащенко, А. І. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T08:30:14Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T08:30:14Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 373.5.015.317 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1098 | - |
dc.description.abstract | Розкрито зміст педагогічно-дослідницького експерименту щодо поліпшення ефективності роботи з хором школи мистецтв підліткового віку відносно формування музично-естетичної компетентності дітей. Запропонована інноваційна система становлення музично-естетичної компетентності підлітків. У ціннісно-мотиваційному аспекті вона спрямована на покращення музичного смаку в учнів. У когнітивному плані методика має сприяти розширен-ню музичних знань вихованців. Практично-виконавський аспект є запорукою утвердження досконалих навичок та умінь музикувати. Експериментально доведено, що тільки комплексне втілення даних трьох методичних аспектів приводить до позитивних результатів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | музично-естетична компетентність | uk_UA |
dc.subject | дослідницько-педагогічний експеримент | uk_UA |
dc.subject | інноваційно-освітня діяльність | uk_UA |
dc.title | АСПЕКТИ ЗРОСТАННЯ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧАСНИКІВ ХОРОВОГО КОЛЕКТИВУ В ШКОЛАХ МИСТЕЦТВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20.pdf | 464,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.