Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1099
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мішедченко, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T08:31:57Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T08:31:57Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 378 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1099 | - |
dc.description.abstract | У статті теоретично обґрунтувано зміст і методику формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики. В основу формуючої дослiдно-експериментальної роботи було покладено мето-дику, розроблену на основi дидактичної моделi процесу формування музично-педагогiчної культури вчителя. Необхiднiсть удосконалення дидактичної моделi викликана недостатньою ефективнiстю усталеного навчального процесу, який не ставить завдання формування саме музично-педагогiчної культури як цiлiсного явища. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | дидактична модель | uk_UA |
dc.subject | експериментальна робота | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель початкових класів і музики | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ЗМІСТУ ТА МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І МУЗИКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | 403,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.