Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1103
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дворник, Ю. Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T08:41:09Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T08:41:09Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 378.091.12-051:004:78 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1103 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду питань фахової підготовки студентів мистець-ких факультетів. Зазначається, що в умовах інформатизації суспільства актуалізувалися числен-ні проблеми, серед яких виокремлюються такі, як необхідність набуття майбутніми вчителями музичного мистецтва вмінь активного застосування комп’ютерних технологій у музично-творчій і навчальній діяльності. Вказується на необхідність подальших досліджень, що стосуються питань теорії і прак-тики комп’ютерної освіти, організації і модернізації навчально-виховного проце-су з використанням інформаційних технологій. Висвітлюються питання впливу науково-технічного прогресу на сучасне освіт-нє середовище. Наголошується на необхідності формування інформаційної культури вчителя. Розкривається роль комп’ютерних технологій як засобу формування його професійних якостей. Йдеться про те, що майбутній вчитель має навчитися користуватися інформаційними технологіями та навчатися з допомогою цих технологій. Серед основних напрямків використання цих технологій розглядаються такі, як навчання технологіям, що передбачають використання комп’ютера; навчання спеціалізованим технологіям; вивчення інформатики як науки; використання комп’ютера як технічного засобу при вивченні основ наук у школі та фахових дисциплін у вищих навчальних закладах. У якості самостійної проблеми актуалізується питання оволодіння спеціаль-ними вміннями спілкування і діяльності в сучасному освітньо-інформаційному середовищі. Визначаються навчальні предмети, при вивченні яких, застосу-вання інформаційних технологій може підвищити ефективність підготовки фахівців. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | вчитель музичного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.subject | сучасний освітній простір | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.title | ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
25.pdf | 387,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.