Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1105
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Костенко, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T08:44:25Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T08:44:25Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 378.016:78 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1105 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню проблеми інтегрування навчальних дисциплін у підготовці майбутніх учителів музики. Обґрунтовано необхідність удоско-налення змісту та форм роботи в цьому напрямку. Підкреслено, що в умовах підготовки студентів до хормейстерської практики, інтегрування навчальних дисциплін диригентсько-хорового та вокального циклу набуває особливої значущості. Інтегративні процеси сприяють становленню системного мислен-ня на основі усвідомленого засвоєння, осмислення системних знань і блокового збереження знань. Виокремлено та описано етапи та форми реалізації інтегрування навчальних дисциплін у процесі навчальної діяльності студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | інтегрування | uk_UA |
dc.subject | диригентсько-хорові дисципліни | uk_UA |
dc.subject | програмно-цільовий принцип | uk_UA |
dc.title | ВЗАЄМОДІЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
27.pdf | 361,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.