Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1107
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мінь, Шаовей | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T08:47:40Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T08:47:40Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 371.13+78+159.955.4 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1107 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена обґрунтуванню компонентної структури рефлексивних умінь майбутніх учителів музики. Визначено сутність рефлексивних умінь майбутнього вчителя музики як складного особистісно-професійного мета-утворення. Зміст структурних компонентів і перелік рефлексивних умінь обумовлено змістом фортепіанної підготовки в педагогічних вищих навчальних закладах. Розглянуто зміст фортепіанної підготовки майбутнього вчителя музики, особливість якої полягає в поєднання музично-виконавського та художньо-просвітницького елементів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | рефлексивні уміння вчителя музики | uk_UA |
dc.subject | фортепіанна підготовка | uk_UA |
dc.subject | аналітично-ідентифікаційний компонент | uk_UA |
dc.title | КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА РЕФЛЕКСИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
29.pdf | 370,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.