Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1107
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінь, Шаовей-
dc.date.accessioned2019-07-04T08:47:40Z-
dc.date.available2019-07-04T08:47:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc371.13+78+159.955.4-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1107-
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню компонентної структури рефлексивних умінь майбутніх учителів музики. Визначено сутність рефлексивних умінь майбутнього вчителя музики як складного особистісно-професійного мета-утворення. Зміст структурних компонентів і перелік рефлексивних умінь обумовлено змістом фортепіанної підготовки в педагогічних вищих навчальних закладах. Розглянуто зміст фортепіанної підготовки майбутнього вчителя музики, особливість якої полягає в поєднання музично-виконавського та художньо-просвітницького елементів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectрефлексивні уміння вчителя музикиuk_UA
dc.subjectфортепіанна підготовкаuk_UA
dc.subjectаналітично-ідентифікаційний компонентuk_UA
dc.titleКОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА РЕФЛЕКСИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf370,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.