Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1109
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ревенчук, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T08:50:43Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T08:50:43Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 78:373.67 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1109 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується проблема інтеграційних зв’язків між інструментально-виконавськими дисциплінами у процесі фахової підготовки майбутнього вчи-теля музики. Обґрунтовується необхідність педагогічної проекції знань та умінь, отриманих у процесі навчання у класі фортепіано. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | інструментально-виконавська підготовка | uk_UA |
dc.subject | музично-виконавські дисципліни | uk_UA |
dc.subject | інтеграція навчальних дисциплін | uk_UA |
dc.title | ФОРТЕПІАННА ПІДГОТОВКА ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
31.pdf | 366,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.