Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1110
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРостовська, І. О.-
dc.date.accessioned2019-07-04T08:52:40Z-
dc.date.available2019-07-04T08:52:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc378.147:786.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1110-
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості мотивації музично-виконавської діяльності, яка розглядається як найбільш істотний чинник, що характеризує спрямо-ваність особистості майбутнього вчителя музики. Зроблено висновок, що формування художньо-пізнавальних та процесуально-змістовних мотивів музично-виконавської діяльності сприятиме як ефективнішим результатам цього процесу, так і розвитку особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва, її прагненні до самоактуалізації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectмотиваційна сфераuk_UA
dc.subjectмузично-виконавська діяльністьuk_UA
dc.subjectспрямованість особистостіuk_UA
dc.titleМОТИВАЦІЯ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ХАРАКТЕРИСТИКА СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf351,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.