Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1110
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ростовська, І. О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T08:52:40Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T08:52:40Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 378.147:786.2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1110 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено особливості мотивації музично-виконавської діяльності, яка розглядається як найбільш істотний чинник, що характеризує спрямо-ваність особистості майбутнього вчителя музики. Зроблено висновок, що формування художньо-пізнавальних та процесуально-змістовних мотивів музично-виконавської діяльності сприятиме як ефективнішим результатам цього процесу, так і розвитку особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва, її прагненні до самоактуалізації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | мотиваційна сфера | uk_UA |
dc.subject | музично-виконавська діяльність | uk_UA |
dc.subject | спрямованість особистості | uk_UA |
dc.title | МОТИВАЦІЯ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ХАРАКТЕРИСТИКА СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32.pdf | 351,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.