Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТеряєва, Л. А.-
dc.date.accessioned2019-07-04T08:54:25Z-
dc.date.available2019-07-04T08:54:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc37.011.31:785-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1111-
dc.description.abstractМета сучасної музичної освіти полягає в підготовці висококомпетентних учи-телів музики, які здатні навчати школярів емоційно сприймати і розуміти хорову музику. Тому основним завданням викладачів музичних дисциплін у вищих музично-педагогічних навчальних закладах є розвиток емоційної сфери студентів, їх естетичний і духовний розвиток. Систематичне емоційне сприйняття студентами хорових творів різних жанрів і стилів сприяє поглибленню їх емоційних переживань від почутої музики, роз-витку естетичного смаку, художнього мислення і творчої активності майбут-ніх учителів музики. Стаття розглядає нові методи, форми і засоби навчання студентів емоційного сприйняття хорової музики. Для мотивації майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування запропоновано використання інформаційно-комп’ютерних технологій і музичних комп’ютерних програм.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectестетичний і духовний розвитокuk_UA
dc.subjectхорова музикаuk_UA
dc.subjectемоційні переживанняuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЧЕРЕЗ ЕМОЦІЙНЕ СПРИЙНЯТТЯ ТВОРІВ ХОРОВОГО МИСТЕЦТВАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf347,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.