Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1113
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шафарчук, Т. Г. | - |
dc.contributor.author | Мен, Ян | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T09:01:26Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T09:01:26Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 378+78.087.6+7.034.7 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1113 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються проблеми вокально-технічного розвитку вчителів музики, їх роль в опануванні майбутнього фахівця майстерністю художнього виконання вокального репертуару. Розглянуто принципово важливі особливості вокально-технічної підготовки співаків італійської вокальної школи bel canto, їх розуміння видатними майстрами вокального мистецтва і педагогіки цієї доби щодо вокальної техніки і способів її вироблення. Визначена роль психофізіологічних досліджень, впроваджених у ХХ столітті, у становленні сучасної вокально-педагогічної науки, зокрема – положення теорії біомеханіки будови рухів М. Бернштейна. Формування вокально-технічних навичок розглядається як складний процес, який будується на основі координації всіх компонентів співочого-фонаційної системи: всієї статури, дихання, артикуляційного та резонаторного компонентів звукоутворення. Сформована навичка має набути не тільки координованості й автоматизації, а й певної гнучкості, перетворюючись на уміння варіативно застосовувати її у різноманітних музичних контекстах. Аналізуються особливості формування віртуозної техніки співака, обґрунтовані ефективні методи вдосконалення їх вокальної рухливості в роботі над вокальними пасажами. Описані типові проблеми, які супроводжують процес формування техніки віртуозного співу, рекомендовані методи їх подолання, що стосуються як фонаційних проблем, так і виховання метро-ритмових. слухових уявлень співака, його здатності до емоційно-вольової саморегуляції. Усвідомлення особливостей технології формування і автоматизації вокальних навичок студентами має сприяти підвищенню ефективності навчального процесу, досягненню ним більш якісних результатів за менш тривалий час. Це особливо важливо для постановки голосу студентів музично-педагогічних закладів, як одного з найважливіших складників їх підготовки до багатофункціо-нальної діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | вчитель музики | uk_UA |
dc.subject | вокально-технічний розвиток | uk_UA |
dc.subject | теорія будови рухів, | uk_UA |
dc.title | ПРОБЛЕМЫ ВОКАЛЬНО-ТЕХНИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ МУЗЫКИ И ПУТИ ИХ ПРЕОДОЛЕНИЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
35.pdf | 427,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.