Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1114
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Біла, Н. Л. | - |
dc.contributor.author | Шумський, М. О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T09:03:43Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T09:03:43Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 378:785.11](477.51)(09) | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1114 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду особливостей складу навчального оркестру народних інструментів НДУ ім. М. Гоголя та аналізу його репертуарного плану. В науковій літературі висвітлено результати досліджень різних аспектів народно-інструментального музикування. Однак аналіз наукових праць показав, що не було приділено достатньої уваги розгляду складу навчальних народно-інструментальних колективів та аналізу особливостей їх репертуару. Навчальні колективи народно-інструментального виконавства відрізняються різноманітністю інструментальних складів, що обумовлено можливостями учбового закладу і тими завданнями, які стоять перед ними. Історія становлення оркестру народних інструментів НДУ ім. М. Гоголя тісно пов’язана з вдосконаленням та реконструкцією народного інструментарію взагалі, а також з розширенням його інструментального складу за рахунок залучення струнно-смичкових, дерев’яних та мідних духових інструментів. Існуючий традиційний кобзово-балалаєчний з баянами склад оркестру розши-рено першими та другими скрипками і духовими інструментами (саксофон, труба, тромбон). Це надало змогу покращити темброві художньо-виражальні можливості оркестру. Особливого національного колориту надає звучанню оркестра включення до його складу групи бандур, сопілок та цимбал. Аналіз особливостей складу народно-інструментального оркестру НДУ ім. М. Гоголя показав, що його репертуарний план в значній мірі залежить від складу колективу. Основними напрямками репертуару на сучасному етапі є: фольклорний – обробки, фантазії, варіації, концертні п’єси на народні теми; академічний – оригінальні композиції (концерти, сюїти, фантазії, рапсодії) та перекладення (аранжування) української та світової класики; естрадно-джазовий – оригінальні твори та перекладення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | репертуар | uk_UA |
dc.subject | оркестр народних інструментів | uk_UA |
dc.subject | перекладення | uk_UA |
dc.title | ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РЕПЕРТУАРУ НАВЧАЛЬНИХ ОРКЕСТРІВ НАРОДНИХ ІНСТРУМЕНТІВ (НА МАТЕРІАЛІ ОРКЕСТРУ НДУ ІМЕНІ МИКОЛИ ГОГОЛЯ) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
36.pdf | 392,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.