Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1118
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Раструба, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T09:11:01Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T09:11:01Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 372.878+373.51 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1118 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена характеристиці концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть. Розкрито суть тлума-чення категорії "концепція". Визначено стратегічні компоненти даної концепції. До таких компонентів автор відносить: змістовно-процесуальний; мотива-ційний та позиційний. Ці компоненти, в свою чергу, вміщують специфічні форми та методи нової парадигми, застосування та впровадження яких, у контексті особистісно орієнтованої освіти, буде успішно впливати на реалізацію даної концепції в теперішньому музичному навчально-виховному просторі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | концепція | uk_UA |
dc.subject | особистісно орієнтована освіта | uk_UA |
dc.subject | урок музики | uk_UA |
dc.subject | мотиваційний та позиційний компоненти | uk_UA |
dc.title | РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ УКРАЇНИ НА МЕЖІ ТИСЯЧОЛІТЬ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
40.pdf | 458,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.