Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1122| Назва: | ІННОВАЦІЙНА СУТНІСТЬ ВИДІВ І ФОРМ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ МУЗИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
| Автори: | Турчин, Т. М. |
| Ключові слова: | музика творчість самовираження інновації |
| Дата публікації: | 2017 |
| Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема вдосконалення системи початкової музичної освіти. В дослідженні встановлено, що модернізація освіти є процесом і результатом включення прогресивних змін, визначених сучасними вимогами до рівня музичної освіти молодих школярів. Інноваційна організація пізнавальної та практичної музичної діяльності учнів у системі особистісно орієнтованого підходу може здійснюватися шляхом використання нестандартних форм навчання (діалог, дискусія, складання "складання почуттів музичних творів"); методів (інтерактивні, ігрові, проблемно-пошукові, аудиторної передачі, візу- альної демонстрації); прийомів полімодального уявлення естетичної інформації (пластичного моделювання, зорової стимуляції); рефлексивних прийомів – ранжування, емфатичного слухання та здійснення самостійних художньо-твор- чих проектів. У якості основної мети використання інноваційних технологій на уроках музики можна розглядати активізацію пізнавальної та творчої діяль- ності учнів. Цьому сприяють застосування інтерактивних та інформаційних технологій на уроках музичного мистецтва. Урок музичного мистецтва має характеризуватися максимальною підтримкою найменших спроб творчого самовияву учнів, як у виконанні завдань на елементарне створення музичних зразків чи імпровізацію, так і в освоєнні виконавсько-інтерпретаційних умінь. Важливим завданням інноваційних форм і видів діяльності має бути врахування особливостей репетиційної підготовки та концертний виступів. На цьому етапі має відбутися творче самовираження дітей. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1122 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 46.pdf | 210,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.