Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1164
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Клипа, Н. І. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-24T07:35:03Z | - |
dc.date.available | 2019-07-24T07:35:03Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.udc | 81’23 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1164 | - |
dc.description.abstract | У статті йдеться про спробу міжпредметності у викладанні загального мовознавства. Утверджуючи лінгвістичну парадигму когнітивної лінгвісти- ки у мовознавчому курсі, авторка зіткнулася з нечіткою інтерпретацією у психології та мовознавстві категорії мовної діяльності. Констатується, що вона аналізується професором А. С. Зеленьком у лінгвістичному дослі- дженні, присвяченому аналізу проблеми семантики в мовознавстві, і в низці розвідок психолога О. А. Зеленька, у яких ідеться про категорію загальної психології свідомості, на основі якої обґрунтовується реформування вищої школи України. У кожного з них, здавалося б, різний предмет вивчення: у першого – проблеми семасіології, у другого – категорія психічної діяльності та з нею пов’язана категорія загальної психології – свідомість. Об’єднує першого та другого дослідника психолого-свідомісний аспект вирішення поставленої ними проблеми. На основі зіставного аналізу концепцій психолога та мовознавця стає очевидним в аспекті когнітивної парадигми тлумачення свідомості як форми психічної діяльності елітника, що реалізується мовною моделлю світу. Вона членується на повсякденно-побутову, художню та наукову підмоделі. Останні постають структурованими системами концептів. Концепти ж в аспекті описової парадигми як тексти членуються на весь спектр лінгвістичних категорій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | значення мовної діяльності | uk_UA |
dc.subject | когнітивна парадигма | uk_UA |
dc.title | Лінгвопсихологічна міжпредметність у визначенні проблематики мовної діяльності в курсі загального мовознавства | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Література та культура Полісся. Випуск 95 (2019 р.) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | 318,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.