Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1244
Назва: | ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ |
Автори: | Кабур, Л. М. |
Ключові слова: | професійна мобільність майбутній вчитель музики інструментальна підготовка |
Дата публікації: | 2019 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено проблему формування професійної мобільності майбут- нього вчителя музики у процесі інструментальної підготовки. Проведено аналіз основних особливостей інструментальної підготовки студентів музично- педагогічних факультетів та інститутів мистецтв вищої школи. Визначені цілі й задачі інструментально-виконавської діяльності. Процес формування професійної мобільності майбутнього вчителя музики безпосередньо пов’язаний зі структурою їх професійної підготовки, визнача- ється специфікою музичної освіти та поєднує в собі психологічний, педагогічний та музичний напрями досліджень. Професійна діяльність вчителя музики є багатофункціональною, вона має специфічні особливості. Вчитель музики одно- часно виступає в декількох ролях: вчитель навчає дітей основ музичного мистецтва, сприяє вихованню та формуванню духовних цінностей особи- стості, як музикант пропагує музичне мистецтво. Ця універсальність професії, яку обіймають всі вчителі музики, стає основою для його професійної мобіль- ності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1244 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | 195,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.