Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1246
Назва: ПРОПЕДЕВТИКА ТИПОВИХ ПОМИЛОК У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВОКАЛУ
Автори: Сяохан, Ян
Ключові слова: викладач вокалу
пропедевтична компетентність
попередження педагогічних помилок
Дата публікації: 2019
Видавець: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання підвищення ефективності вокальної підго- товки майбутніх учителів музичного мистецтва на засадах формування у них пропедевтичної компетентності. Мета статті – обґрунтування методики формування пропедевтичної компе- тентності майбутніх викладачів вокалу у системі музично-педагогічної освіти. Визначено сутність поняття "пропедевтична компетентність". Пропоновано класифікацію типових помилок майбутнього фахівця за ознаками, пов’язаними з виявленням стратегічного, тактичного та операційно-практичного рівнів їх прояву. До типових помилок на стратегічному рівні віднесено надання переваги завданням технологічно-фонаційного характеру розвитку художньо-виконав- ських та інтерпретаційних навичок над втіленням художньо-образного змісту творів. До помилок на тактичному рівні віднесено недоліки у плануванні навчального процесу, забезпеченні міжпредметної та внутрішньопредметної координації змісту освіти, формуванню навичок самостійної та творчої діяльності студентів. Недоліки операційно-практичного рівня характеризу- ються обмеженістю і неадекватністю методів вокально-фонаційного та художньо-виконавського розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено структуру пропедевтичної компетентності викладача вокалу в єдності складників: професійної (музичної та методичної) ерудованості діагнос- тично-моніторингового; прогностично-проективного; рефлексивно-оцінного; коригувально-творчого компонентів. Схарактеризовано типові недоліки в педагогічній діяльності викладачів-початківців за зазначеними рівнями. Пред- ставлено методи формування пропедевтичної компетентності майбутніх викладачів вокалу за означеними рівнями їх прояву. Серед них – методи переконання, проектний метод, організація диспутів, творчих змагань, тренін- гів для оволодіння техніками діагностики, моніторингу, самомоніторингу та удосконалення педагогічної рефлексії, стимуляції самостійності й пошуково- творчої активності студентів, налагодження внутрішньопредметних та міжпредметних зв’язків, змагання на прояв самостійності й творчої активності студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1246
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf176,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.