Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1253
Title: | УКРАЇНСЬКА НАРОДНА МУЗИЧНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ГОЛОВНИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ СТУДЕНТІВ ДО ЗАНЯТЬ В АНСАМБЛІ БАНДУРИСТІВ |
Authors: | Чайка, С. В. |
Keywords: | українська народна пісня фольклор ансамбль бандуристів |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя |
Abstract: | У статті проаналізовано формування інтересу у студентів педагогічного факультету до української народної музичної творчості на заняттях в ансамблі бандуристів. Навчання та виховання студентів, майбутніх фахівців, сьогодні неможливе без глибокого вивчення народної творчості. Формування профе- сійно-педагогічних навичок майбутніх педагогів шляхом розвитку інтересу до музичної народної творчості є одним із головних завдань вивчення музичних дисциплін у вищих навчальних закладах, де готують музично-педагогічні кадри. Відповідно до концепції середньої загальноосвітньої та національної школи України, споконвічність, первинність культурно-історичних традицій народу, діалектична єдність їх із загальнолюдською культурою є вихідним принципом при конструюванні змісту освіти і виховання. Професійне становлення майбут- нього вчителя розпочинається у виші, де формуються його художні смаки, погляди, переконання. З педагогічної точки зору, народне музичне мистецтво розглядається як один із найефективніших засобів формування професійно- педагогічного інтересу до народної музичної творчості у майбутніх учителів музики. Українська народна музично-пісенна творчість відіграє значну роль у вихованні особистості. Вона розвиває інтерес до музичного фольклору, художній смак, музичну пам’ять, пробуджує любов до прекрасного. Висока художність і доступність надають народній пісні високого педагогічного значення, адже найкращі зразки допомагають виховувати в особистості високі моральні, естетичні та світоглядні якості. Відтак надзвичайно багата та різноманітна національна музика має посісти належне місце у формуванні професійно- педагогічного інтересу майбутніх учителів музики, вона є чи не найголовнішим чинником його формування. Практична реалізація навчально-виховних завдань з використанням народного мистецтва має знайти своє втілення в усіх програмах аудиторних і позааудиторних занять. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1253 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.