Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧайка, С. В.-
dc.date.accessioned2019-12-06T08:57:05Z-
dc.date.available2019-12-06T08:57:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1253-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано формування інтересу у студентів педагогічного факультету до української народної музичної творчості на заняттях в ансамблі бандуристів. Навчання та виховання студентів, майбутніх фахівців, сьогодні неможливе без глибокого вивчення народної творчості. Формування профе- сійно-педагогічних навичок майбутніх педагогів шляхом розвитку інтересу до музичної народної творчості є одним із головних завдань вивчення музичних дисциплін у вищих навчальних закладах, де готують музично-педагогічні кадри. Відповідно до концепції середньої загальноосвітньої та національної школи України, споконвічність, первинність культурно-історичних традицій народу, діалектична єдність їх із загальнолюдською культурою є вихідним принципом при конструюванні змісту освіти і виховання. Професійне становлення майбут- нього вчителя розпочинається у виші, де формуються його художні смаки, погляди, переконання. З педагогічної точки зору, народне музичне мистецтво розглядається як один із найефективніших засобів формування професійно- педагогічного інтересу до народної музичної творчості у майбутніх учителів музики. Українська народна музично-пісенна творчість відіграє значну роль у вихованні особистості. Вона розвиває інтерес до музичного фольклору, художній смак, музичну пам’ять, пробуджує любов до прекрасного. Висока художність і доступність надають народній пісні високого педагогічного значення, адже найкращі зразки допомагають виховувати в особистості високі моральні, естетичні та світоглядні якості. Відтак надзвичайно багата та різноманітна національна музика має посісти належне місце у формуванні професійно- педагогічного інтересу майбутніх учителів музики, вона є чи не найголовнішим чинником його формування. Практична реалізація навчально-виховних завдань з використанням народного мистецтва має знайти своє втілення в усіх програмах аудиторних і позааудиторних занять.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectукраїнська народна пісняuk_UA
dc.subjectфольклорuk_UA
dc.subjectансамбль бандуристівuk_UA
dc.titleУКРАЇНСЬКА НАРОДНА МУЗИЧНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ГОЛОВНИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ СТУДЕНТІВ ДО ЗАНЯТЬ В АНСАМБЛІ БАНДУРИСТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf205,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.